Arkitekternas favorit: GEZE belönas än en gång för sin innovativa dörrteknik

GEZE tilldelades bronset i Architects‘ Darling Award 2023 inom kategorin automatiska dörrar. Nästan 2 000 arkitekter och planerare deltog i Tysklands största, multimediala branschundersökning och utsåg sina favoriter bland ca 200 tillverkare och varumärken inom byggbranschen.

231123_GEZE_ArchitectsDarling_Bronze.jpg

GEZE vann brons i Architects‘ Darling Award 2023. © GEZE GmbH

De tillfrågade arkitekterna imponerades av den höga produktkvaliteten hos produkter från GEZE, men även av den höga säkerheten och pris/prestandaförhållandet. Marco Zaoral, Team Lead Internal Building Project Consulting hos GEZE säger: Vi är mycket glada över att ha vunnit detta pris igen. Resultatet av undersökningen lyfter fram våra styrkor och potentialer och visar än en gång att vi är en tillförlitlig partner för de viktigaste beslutsfattarna inom byggsektorn.

Marco Zaoral, Team Lead Internal Building Project Consulting hos GEZE

myGEZE Control: intelligent konnektivitetslösning för fastighetsteknik

myGEZE Control basenhet

Med connectivity-plattformen myGEZE Control kan dörr-, fönster- och säkerhetssystem styras centralt. © GEZE GmbH

Det anrika företaget från Leonberg är en av de ledande leverantörerna av dörr-, fönster- och säkerhetsteknik och har redan erhållit flera utmärkelser för sina innovativa systemlösningar. Även de senaste innovationerna från företaget kännetecknas av pionjäranda och strävan efter ständig vidareutveckling. Hit hör konnektivitetslösningen myGEZE Control https://connectivity.geze.com/de – innovativ fastighetsautomation som på ett intelligent sätt kopplar samman dörrar, fönster och säkerhetssystem för att säkerställa ökad säkerhet, energieffektivitet och komfort. Ett annat exempel är en av de senaste produkterna inom automatiska dörrar: den automatiska karuselldörren Revo.PRIME med mycket låg kranshöjd och energieffektiv drivenhet.

”Best Performer” inom byggbranschen

Sedan 2011 delar Heinze GmbH ut utmärkelsen Brand Award till de mest attraktiva lösningarna inom byggbranschen. I årets tävling delades Brand Awards ut inom 23 produktkategorier och Jury Awards inom 14 kategorier. De varumärken som får flest röster inom sitt produktområde, baserat på fem olika produktkriterier såsom kvalitet, pris/prestandaförhållande, innovationskraft, utseende/design och säkerhet, utses till branschfavoriter.