GEZENytt – En ny utgåva av vårt nyhetsbrev finns ute nu.

Tryck här för att få ta del av produktnyheter, nya medarbetare, lokala projekt och mycket annat från GEZE Sverige.

Nu närmar sig julen och jag är glad över att än en gång kunna skicka ut ett GEZENytt. De sista projekten ska avslutas före årsskiftet och det är jäktigt samtidigt som julfriden sänker sig. I den här utgåvan av GEZENytt har vi valt att framhäva våra lösningar för Flexibla och säkra system för brandgasventilation. Tvärtemot vad många tror är det nämligen röken och inte i första hand elden som dödar. Därför vill vi bidra till en större utbredning av naturlig brandgasventilation, som hjälper folk att komma ut från brinnande byggnader, samtidigt som den underlättar arbetet för räddningspersonalen. Läs mer i artikeln på sidan 8-9.

PDF Download

Vi är stolta över att kunna berätta om vårt deltagande i bygget av Mall of Scandinavia. På sidan 4-5 kan du läsa om projektet och GEZE:s lösningar. Förutom det har vi på sidan 6 nöjet att berätta om vårt samar bete med grossisten COPIAX, som säkrar leveranser till lås- och säkerhetsföretag i hela landet. På sidan 7 kan du läsa om integrering av automatiska dörrar i historiska byggnader på Kungliga Biblioteket i Stockholm. Vi kan också glädja oss över den fortsatta investeringen i innovation och utveckling på GEZE:s huvudkontor i Leonberg, Tyskland. Läs mer om nyheterna från Leonberg på sidan 10.

Mycket läsglädje!